Fizjoterapia i terapia manualna

Nasi fizjoterapeuci to absolwenci Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Fizjoterapii. Ukończyli specjalistyczne kursy doszkalające oraz dalej się kształcą by nieść Państwu najlepszą pomoc. Specjalizujemy się w rehabilitacji po złamaniach kości, zerwaniach więzadeł i ścięgien, a także chorobie zwyrodnieniowej i zmniejszeniu dolegliwości bólowych.

Jeżeli cierpisz z powodu bólu, jeżeli walczysz z kontuzją, jeżeli doświadczyłeś urazu – trafiłeś w odpowiednie miejsce. W Naszej Klinice pomożemy uśmierzyć ból i wyleczyć urazy. Oferujemy Państwu szereg profesjonalnych zabiegów fizjoterapeutycznych mających na celu niesie Państwu pomocy i ulgi.

Oferowane usługi:

• fizjoterapia i terapia manualna
  • masaż leczniczy
  • masaż kręgosłupa
  • leczenie wad postawy i płaskostopia
  • profilaktyka zdrowotna.

Fizjoterapia jest metodą leczniczą, która polega na badaniu i leczeniu narządu ruchu – kręgosłupa, stawów obwodowych oraz tkanek miękkich (powięzi, mięśni, więzadeł, ścięgien i narządów wewnętrznych). Pierwszą częścią badania jest dokładny wywiad. Następnie dokonuje się bardzo dokładnego badania klinicznego, w którego skład wchodzi ocena: jakości ruchu, zakresu ruchu, oporu końcowego oraz wielu innych czynników (m.in. bolesności).  Badanie skupia się głównie na znalezieniu przyczyny, powodującej dolegliwości bólowe.

Podczas terapii stosowane są specjalistyczne metody lecznicze takie jak: PNF, FDM, terapie tkanek miękkich, terapia manualna oraz techniki lecznicze m.in. masaż leczniczy, masaż kręgosłupa. Celem jest poprawa funkcjonalna pacjenta, zmniejszenie dolegliwości bólowych, przywrócenie zaburzonej biomechaniki narządu ruchu.

Jedna sesja terapeutyczna trwa 45 min. Jej koszt to 150 zł, jednak przy zakupie pakietu 10 sesji otrzymasz 10% rabat i zapłacisz 1350 zł!

Nasi Fizjoterapeuci

• Rafał Bauer - ukończył AWF w Warszawie oraz wiele specjalistycznych kursów, m.in. FDM, PNF, KinesioTaping, także uczestniczył w wielu warsztatach i konferencjach medycznych. Specjalizuje się w terapiach tkanek miękkich, leczeniu bólów kręgosłupa, głowy i szyi; często współpracuje z tenisistami oraz miłośnikami sportów wodnych.
  • Edyta Kulmaczewska - ukończyła AWF w Warszawie. Uczestniczka wielu specjalistycznych kursów, m.in. PNF, Ortopedyczna Terapia Manualna wg Kaltenborn-Evjenth, KinesioTaping oraz warsztatów i konferencji naukowych.  Specjalizuje się w terapii manualnej stawów obwodowych, leczeniu bólów kręgosłupa, głowy i szyi. Pasjonatka jazdy konnej oraz lekkiej atletyki.

Klinika Marusza Terapia Manualna